شماره تماس اضطراری

+۹۸-۹۱۰۷۸۹۳۱۰۲

+۹۸-۹۱۰۷۸۹۳۱۰۳

+۹۸-۹۱۰۷۸۹۳۱۰۴

+۹۸-۹۱۰۷۸۹۳۱۰۵

شماره فکس

+۹۸-۲۱-۸۹۷۷۹۹۹۰

ساعات پاسخگویی، ۹ الی ۲۱

شماره تماس اضطراری

+۹۸-۹۱۰۷۸۹۳۱۰۲

+۹۸-۹۱۰۷۸۹۳۱۰۳

+۹۸-۹۱۰۷۸۹۳۱۰۴

+۹۸-۹۱۰۷۸۹۳۱۰۵

شماره فکس

+۹۸-۲۱-۸۹۷۷۹۹۹۰

ساعات پاسخگویی، ۹ الی ۲۱

رتبه نخست فرودگاه کیش در کیفیت خدمات فرودگاهی

(0)
ارسال شده توسط اخلاقی بخش
ارسال شده در Jan 01, 1970
کیفیت خدمات فرودگاهی فرودگاه بین­ المللی کیش در بین فرودگاه های اصلی کشور، رتبه نخست را کسب کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان منطقه­ آزاد کیش، طی ارزیابی های دفتر کنترل کیفیت خدمات شرکت فرودگاه های کشور، فرودگاه بین ­المللی کیش با کسب بالاترین نمره 3.80 از 5، پیشتاز در کیفیت خدمات فرودگاهی شد.

بنابر این گزارش، دفتر کنترل کیفیت خدمات فرودگاهی شرکت فرودگاه های کشور با الگوگیری از روش های کنترل کیفیت انجمن جهانی فرودگاه هاACI ، و تهیه چک لیست­ های ارزیابی در بخش­های مختلف خدمات فرودگاهی، فرودگاهای اصلی از جمله کیش را مورد ارزیابی Level of Service قرار دادند.

کورش فتاحی مدیر کل فرودگاه بین المللی کیش در این خصوص گفت: در این ارزیابی 22 پارامتر اصلی مورد ممیزی قرار گرفت که بالاترین نمرات به تهویه هوا، چرخ­ دستی­ ها، دستگاه های عابر بانک و خدمات ویژه برای افراد ناتوان تعلق گرفت و علائم راهنمایی، مسیریابی، رستوران و امکانات پارکینگ نیز کمترین نمرات را کسب کرد.

وی درخصوص برنامه ها و اهداف آتی این فرودگاه گفت: سعی مابر این است تا سطح خدمات این فرودگاه را به نمره بالای 4، در ارزیابی های داخلی برسانیم و سپس در ارزیابی جهانی ACI ASQ عضو شده و با قرار گرفتن در عرصه رقابت جهانی، فشار مضاعفی را جهت ارتقاء خدمات ایجاد کنیم.

فتاحی افزود: دومین ممیزی ارزیابی داخلی نیز تا پایان بهار سال95  انجام می شود و سپس در فاز 3 در سال 2016 و فاز 2 در سال 2017  ACI ASQ شرکت خواهیم کرد.

گفتنی است، در حال حاضر از 1100 فرودگاه جهان کمتر از300 فرودگاه، شجاعت شرکت در این رقابت سخت و دقیق را داشته­ اند تا جایی که فرودگاه دوبی در این رنکینگ در جایگاه بالای 60 قرار دارد و فرودگاه های شانگی سنگاپور و اینچان کره رتبه­ های اول و دوم را به نام خود ثبت کرده اند.

ارسال نظر